INFORMACJA
ZACHODNIOPOMORSKA KARTA SENIORA
Wsparciem Zachodniopomorskiej Karty Seniora objęte są osoby starsze zamieszkałe na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Karta umożliwia korzystanie, na preferencyjnych warunkach, z katalogu ofert: kultury, edukacji, rekreacji, transportu i innych usług oferowanych przez partnerów Programu.
O Zachodniopomorską Kartę Seniora mogą ubiegać się osoby, które ukończyły 60 lat. Karty wydawane są bezpłatnie.
Dodatkowe informacje dostępne są w Regulaminie wydawania i użytkowania Zachodniopomorskiej Karty Seniora,wnioski oraz wykaz ulg dostępne na stronie rodzina.wzp.pl
Przyznanie Karty następuje na podstawie wniosku złożonego w jednostce organizacyjnej Samorządu (urząd gminy, urząd miasta itp.) właściwego ze względu na miejsce zamieszkania. Wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty jego złożenia. Odbioru Karty dokonuje się osobiście w miejscu złożenia wniosku o wydanie Karty (chyba, że dany samorząd umożliwia inne formy odbioru).Zachodniopomorska Karta Seniora jest ważna wraz z dowodem osobistym.
Na terenie Gminy Łobez przyjmowaniem wniosków oraz wydawaniem Zachodniopomorskich Kart Seniora zajmuje się Centrum Usług Społecznych w Łobzie, pl. Spółdzielców 2.
Wnioski przyjmuje i realizuje Katarzyna Krenca (pok. 5) od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 - 11.00.