INFORMACJA

ZACHODNIOPOMORSKA KARTA SENIORA

Wsparciem Zachodniopomorskiej Karty Seniora objęte są osoby starsze zamieszkałe na terenie województwa zachodniopomorskiego.

Karta umożliwia korzystanie, na preferencyjnych warunkach, z katalogu ofert: kultury, edukacji, rekreacji, transportu i innych usług oferowanych przez partnerów Programu.

O Zachodniopomorską Kartę Seniora mogą ubiegać się osoby, które ukończyły 60 lat. Karty wydawane są bezpłatnie.

Dodatkowe informacje dostępne są w Regulaminie wydawania i użytkowania Zachodniopomorskiej Karty Seniora,wnioski oraz wykaz ulg dostępne na stronie rodzina.wzp.pl

Przyznanie Karty następuje na podstawie wniosku złożonego w jednostce organizacyjnej Samorządu (urząd gminy, urząd miasta itp.) właściwego ze względu na miejsce zamieszkania. Wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty jego złożenia. Odbioru Karty dokonuje się osobiście w miejscu złożenia wniosku o wydanie Karty (chyba, że dany samorząd umożliwia inne formy odbioru).Zachodniopomorska Karta Seniora jest ważna wraz z dowodem osobistym.

Na terenie Gminy Łobez przyjmowaniem wniosków oraz wydawaniem Zachodniopomorskich Kart Seniora zajmuje się Centrum Usług Społecznych w Łobzie, pl. Spółdzielców 2.

Wnioski przyjmuje i realizuje Katarzyna Krenca (pok. 5) od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 - 11.00.

Wytworzył:
Katarzyna Krenca
(2017-10-11)
Udostępnił:
Makarewicz-Dąbro Katarzyna
(2017-10-11 14:33:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Makarewicz-Dąbro Katarzyna
(2024-04-25 11:15:36)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki